Gratis retourneren
Hoe kan ik gratis retourneren?
Neem eerst onze retourvoorwaarden zorgvuldig door.
Meld je retourzending nadien aan, klik op onderstaande knop ‘retour aanmelden’.
Hiermee kan je je gratis retourlabel aanmaken en je retourpunt kiezen:
1) Kies je taal rechts bovenaan het scherm
2) Geef je bestelgegevens en contactgegevens in.
3) Selecteer de reden voor je retourzending
4) Kies een GLS afleverpunt bij jou in de buurt.
5) Ga naar het overzicht, bevestig & download het retour-label.
6) Bevestig het retour-label op het vloerkleed & breng het vloerkleed naar het geselecteerde retour-punt.
Ik heb de originele verpakking weggegooid, hoe moet ik mijn artikel nu inpakken?
Verpak je retourzending in dit geval in andere stevige gesloten plastic verpakking. Sluit de zak zorgvuldig af met plakband zodat het vloerkleed goed beschermd is tijdens transport.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Allereerste onze excuses voor dit ongemak.
Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice, die je via ons contactformulier kunt bereiken, zodat wij de fout kunnen corrigeren.
Om het zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, ontvangen wij graag een foto van het geleverde artikel en een foto van het label op de achterzijde van het artikel.
Afhalen en terugsturen is uiteraard gratis in geval van een fout.
Ruilen
Wenst u een artikel te ruilen voor een andere maat of kleur? Neem contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.
Wat ontzettend vervelend dat je order niet in perfecte staat is geleverd.
Ondanks dat we complexe kwaliteitsborgingsprocedures hanteren, kunnen we productiefouten nooit helemaal uitsluiten.
Wanneer je een defect hebt gevonden in het ontvangen product, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Om je klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, ontvangen we naast een beschrijving ook graag foto’s waarop het gebrek zichtbaar is.
Defecten moeten binnen de retourtermijn van 30 dagen na levering worden gemeld. Meldingen die later dan deze termijn worden gedaan zullen niet meer aanvaard worden.
Wanneer & hoe krijg ik mijn geld terug als ik retourneer?
Zodra je retour in goede staat bij ons is aangekomen, dan betalen wij het aankoopbedrag binnen de 10 werkdagen terug via het betaalmiddel dat bij de bestelling werd gebruikt.
Bestelling & Betaling
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het bestelproces is heel eenvoudig:
- Selecteer het gewenste artikel. Controleer de afmeting van het artikel, gebruik daarvoor onze handige gids.
- Plaats het gewenste aantal in de winkelwagen.
- Ga naar de betaalpagina en vul je adresgegevens in.
- Kies de gewenste betaalmethode en voer de betaling uit.
- Controleer of alles klopt en druk op de bestelknop.
- Nadat je bestelling werd geplaatst ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
Hoe kan ik een bestelling betalen?
We bieden verschillende betaalmethoden die het winkelen bij ons handig en gemakkelijk maken.
Kies gewoon degene die het beste bij je past.
Creditkaarten
Wij accepteren VISA en Mastercard.
Voor de betaling heb je je kaartnummer, de geldigheidsduur en het kaartverificatienummer nodig. Het kaartverificatienummer is een speciale beveiligingsfunctie die door de creditcardmaatschappijen wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat de creditcard fysiek aanwezig is wanneer de bestelling wordt geplaatst.
iDEAL
Met de Nederlandse betaaldienst iDEAL kun je via internetbankieren direct vanaf je bankrekening betalen. Dit bespaart je het herhaaldelijk invoeren van je gegevens en zorgt voor korte verwerkingstijden. Om met iDEAL te betalen heb je alleen de iDEAL app en een rekening bij een van de vele deelnemende banken nodig. Terugbetalingen vinden plaats via SEPA-incasso.
BANCONTACT
Bancontact is een gegarandeerde betaalmethode die veel gebruikt wordt door consumenten en bedrijven met een Belgische bankrekening.
MAESTRO
Maestro is een multinationale debetkaartdienst die eigendom is van Mastercard.
KBC/Belfius
Via de KBC/Belfius-betaalknop kunnen Belgische klanten van deze banken eenvoudig online betalen.
Betalingen worden direct verwerkt en zijn gegarandeerd wanneer voldaan.
SOFORT
SOFORT is een betaalmethode die kan worden gebruikt in 8 Europese landen waarmee je snel en eenvoudig betalingen kunt uitvoeren voor je online-aankopen met behulp van je gegevens voor internetbankieren.
Hoe kan ik een factuur ontvangen met aangegeven BTW?
Je ontvangt een factuur nadat de goederen zijn verzonden naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Deze voldoet aan alle wettelijke richtlijnen.
Om juridische redenen is het helaas niet mogelijk om facturen op een later tijdstip te wijzigen. Als je nog vragen hebt over je factuur, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Als je bestelling eenmaal is geplaatst, kan deze enkel nog worden geannuleerd als ze nog niet verzonden is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.
Als je bestelling al is verzonden en je deze niet wilt, kun je het pakket weigeren bij aflevering. Het wordt naar ons teruggestuurd en je krijgt automatisch je geld terug na ontvangst van de retourzending.
Klachten?
Neem contact op met onze klantenservice en beschrijf uitvoerig het probleem. Wij helpen je graag om een passende oplossing te vinden.
Als consument kan je steeds terecht bij het ODR-platform van de Europese commissie https://ec.europa.eu/consumers/odr
Verzending & Levering
Gratis verzending
Wij bezorgen gratis aan huis voor alle bestellingen. Om ervoor te zorgen dat je pakket betrouwbaar en veilig aankomt, werken wij samen met gerenommeerde logistieke bedrijven zoals DPD & GLS.
Hoe lang duurt de verzending?
Je bestelling wordt de volgende werkdag verzonden vanuit België. De levertijd hangt af van het land van bestemming, in principe wordt het pakket binnen de 1 à 5 werkdagen geleverd.
Adres wijzigen
Nadat je je bestelling op onze website hebt gevalideerd, is het moeilijk om je afleveradres te wijzigen. Je kunt echter proberen contact op te nemen met je vervoerder om je afleveradres te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Maak je geen zorgen, als het afleveradres verkeerd is, wordt je pakket naar ons teruggestuurd en krijg je je geld terug na ontvangst van de retourzending.
Levering volgen
Nadat je bestelling is verzonden ontvang je van ons een track-en-trace link per e-mail. Hiermee kan je zien met welke transporteur je bestelling zal worden geleverd en kan je je pakket volgen en zelf je leveringsvoorkeuren beheren.
Pakketshop
Zowel GLS als DPD zal na een mislukte leverpoging je pakket achterlaten in een pakketshop bij jou in de buurt. Je vindt de adresgegevens hiervan in de track-en-trace link.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
Staat je pakket gemarkeerd als geleverd maar heb je het niet ontvangen?
Vergeet niet te controleren of je buren deze niet voor je hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan nodigen we je uit om een klacht in te dienen bij de vervoerder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Schade
Uitwendige schade aan het verpakkingsmateriaal dien je door de vervoerder tot in detail te laten bevestigen, zodat de garantie bij eventuele schade aan de goederen gewaarborgd is.
Als de leverancier weigert je de gevraagde bevestiging te geven, weiger dan de levering te accepteren en neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice.
Verzekering
Alle artikelen die worden verzonden zijn verzekerd. Je hoeft hiervoor geen extra kosten te betalen.
Contact
Hoe kan je ons bereiken?
Leuk dat je contact met ons wil nemen!
Uiteraard staat onze klantenservice van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 klaar om je zowel telefonisch als via ons contactformulier te woord te staan!
Buiten onze openingstijden kun je alvast een bericht sturen via onderstaand contactformulier, we nemen vervolgens uiteraard zo snel mogelijk contact met je op.